Bankamız Emeklilerine Yönelik Emekli Müşteri Yönlendirim Kampanyası

Bankamız Emeklilerine Yönelik Emekli Müşteri Yönlendirim Kampanyası
 
 
Şekerbank Türk Anonim Şirket Pers.Sos.Sig.San Vakfı ve Şekerbank Taş Pers. Mun Sosyal Güv Yrd San Vakfı’dan maaş almakta olan bankamız emeklilerinin, yeni emekli maaş müşteri yönlendirimi doğrultusunda kurguladığımız kampanyamıza ait bilgiler aşağıda sunulmuştur.
 
Kampanya Detayları:
 

  • Kampanya Başlangıç Tarihi:  1 Ağustos 2019 Perşembe
  • Kampanya Bitiş Tarihi:  31 Aralık 2019
  • Kampanyaya Kimler Katılabilir?  Şekerbank Türk Anonim Şirket Pers.Sos.Sig.San Vakfı ve Şekerbank Taş Pers. Mun Sosyal Güv Yrd San Vakfı’dan maaş almakta olan bankamız emekli maaş müşterileri 
  • Kampanya Ödülü Nedir? Ödüller Ne Zaman Gerçekleştirilecektir? 
  • Şekerbank Emekli personelinin Bankamıza yönlendirdiği yeni emekli emekli müşterisi başına 150-TL Bonus puan yüklenecektir.
  • Bonus yüklemesinin yapılabilmesi için; bankamıza kazandırılan yeni emekli maaş müşterisinin maaşının Bankaya yatması şartı aranacak, maaşının Bankamıza yatmasını takip eden ayın başında yüklemeler gerçekleştirilecektir. 
  • Kampanyadan Faydalanmak İçin Bankamız Emekli Müşterilerinin Yapması Gerekenler Nelerdir?
  • Bankamız emekli personeli,  Şekerbank Emekli Destek Hattı’nı (444 0 344) arayarak müşteri temsilcisine herhangi bir bekleme süresi olmadan direkt olarak bağlanabilecektir.
  • Bankamız emekli personeli,  Emekli Destek hattına, yönlendirme yapacağı kişiye ait TCKN , Ad Soyadı ve iletişim bilgilerini iletecektir.
  • Emekli Destek hattı müşteriye kampanya hakkında bilgi verecek ve yönlendirilecek kişinin işlemlerini tamamlanması için Şekerbank Şubesine başvurması gerektiği hususunda (taahhütname imzalaması için) bilgi verecektir.
  • Düzenli periyotlar ile yönlendirim ekranından girilen bu başvurulara ait işlemlerin tamamlanması için Bölgeler aracılığı ile şubelerimize yönlendirim listeleri iletilecektir.
  • Aynı müşteriyi yönlendiren birden fazla bankamız emeklisi olması durumunda, yönlendirilen müşteri ilk yönlendirim yapan kişi dikkate alınarak kazanım sağlanmış sayılacaktır. 
     
     

Telefon
Çağrı Merkezi 0 212 393 78 00
© 2019 Şekerbank T.A.Ş. All Rights Reserved TTR BilişimTTR BİLİŞİM
www.sekerbanksandik.com.tr